Я люблю тебе, український солдате...

03.04.2022 20:08
Я люблю тебе, український солдате!
Кричало дівча у сльозах.
Наш герою, ну що тут сказати, 
Я в безпеці у твоїх руках.
Я пишаюсь тобою, український солдате,
За відвагу, силу і мужність.
Український сину, батьку чи брате,
Хай Господь зішле тобі милість.
Я вдячна тобі, український солдате,
Що у тебе стрАху немає.
Сміливо ідеш у бій з супостатом, 
Що на нашу землю святу зазіхає.
Я прошу тебе, український солдате,
З перемогою ти повертайся додому.
В тебе там - кохана і мати,
Й діточки виглядають з порога.
Я молюся за тебе, український солдате,
В Господа Бога опіки благаю, 
Щоб дав тобі сили світ захищати.
З Богом ти зможеш, я знаю.
Я вірю з тобою, український солдате,
Ми пройдемо цю хресну дорогу.
Ворог не зможе Україну здолати,
До життя ми воскреснемо з Богом!
19.03.2022

Контакт

Блог вчителя християнської етики Самолюк Г.С. samanna70@gmail.com